Mercedes-Benz C-Class – Euro NCAP 2022 rezultatas – 5 stars

Atliekant priekinio smūgio testą C klasės keleivių salonas išliko stabilus. Manekenai parodė gerą vairuotojo ir keleivio kelių ir šlaunikaulių apsaugą. Smūgio vežimėlio lėtėjimo analizė bandymo metu ir deformuojamo barjero testo analizė atskleidė, kad C klasės automobiliai smūgio į priekį atveju nukentės vidutiniškai.

Atliktas viso pločio standžiojo barjero bandymas parodė, kad visos svarbios vairuotojo ir galinio keleivio kūno vietos gerai apsaugotos. C klasė šioje vertinimo dalyje surinko daugiausiai balų. Atliekant šoninio barjero ir smūgio į stulpą bandymus visų kritinių kėbulo taškų apsauga buvo gera ir automobilis šioje vertinimo dalyje surinko maksimalius balus.

Ekskursijos kontrolė, kuri parodo kiek kūnas pasislenka į kitą transporto priemonės pusę, kai į ją atsitrenkiama iš toli, buvo pripažinta tinkama. C klasės automobiliai turi atsakomąją priemonę leidžiančią sušvelninti keleivių sužalojimus tokių smūgių metu. Tačiau „Mercedes-Benz“ neįrodė, kad oro pagalvė užtikrina simetrišką apsaugą (t. y. kad ir keleivį, ir vairuotoją apsaugo vienodai) todėl buvo pritaikyta nuobauda.

Priekinių sėdynių ir galvos atramų bandymai pademonstravo gerą apsaugą nuo sužalojimų susidūrimo iš galo atveju o geometrinė galinių sėdynių analizė parodė gerą apsaugą nuo plakimo. C klasėje sumontuota pažangi eCall sistema, kuri avarijos atveju įspėja pagalbos tarnybas. Automobilis taip pat turi sistemą padedančią po smūgio išvengti antrinių susidūrimų.

Pasidalink