Atpažįstate šį dizainą? Kosmoso įkvėptas „Hyundai Staria” mikroautobuso stilius pradėjo plisti po visą bendrovės modelių liniją. Dar vasarą „Hyundai Stargazer” kompaktiškas furgonas buvo pristatytas besivystančioms rinkoms, o dabar jis atkeliavo ir į tradicinius lengvuosius automobilius. Pietų Korėjoje pristatytas naujas, septintosios kartos „Hyundai Grandeur” sedanas.
„Grandeur” Korėjoje turi ypatingą statusą. Tai ne tik „Hyundai” lengvųjų automobilių gamos flagmanas (kietesni yra tik „Genesis” automobiliai), bet ir absoliutus perkamiausių lengvųjų automobilių Korėjos rinkoje lyderis! Pavyzdžiui, 2020 m. čia buvo parduota 145 tūkst. tokių beveik penkių metrų ilgio automobilių. 2021 m. paklausa sumažėjo iki 92 tūkst. egzempliorių, tačiau lyderio pozicija išliko. Per pastaruosius dešimt metų Pietų Korėjoje buvo parduota daugiau nei milijonas „Grandeur”. Didelė dalis paklausos tenka taksi parkams ir valstybiniams užsakymams, tačiau privatūs vairuotojai taip pat labai noriai perka šiuos sedanus.
Naujasis „Grandeur” kol kas rodomas tik nuotraukose: technines detales, matyt, „Hyundai” saugo pardavimų pradžiai. Aišku tik tiek, kad techniškai tai artimiausias „Kia K8” sedano giminaitis, t. y. išliko skersinis variklio išdėstymas ir priekinių ratų pavara. Kol kas visas dėmesys skiriamas dizainui. Šiuo požiūriu naujasis sedanas neturi nieko bendro su visais savo pirmtakais.
Dizaino elementus su LED juostomis priekyje ir galinėje dalyje kompanija pavadino „Seamless Horizon”, kai priekyje esanti LED juosta skirta tik gabaritiniams žibintams (pagrindiniai priekiniai žibintai integruoti į groteles), o galinėje juostoje integruoti visi reikalingi žibintai. Naujasis „Grandeur” turi berėmes duris su ištraukiamomis rankenomis. Žadama pailginti ratų bazę (ankstesnio modelio ratų bazė buvo 2885 mm).
Interjero dizainą įkvėpė 1986 m. pirmos kartos „Hyundai Grandeur” sedano estetika, nors tai buvo licencijuota japoniškojo „Mitsubishi Debonair” kopija. Panašus ir kampuotas priekinis prietaisų skydelis, o trijų stipinų vairas yra panašus į aštuntojo dešimtmečio vieno stipino vairą. Viršutinėje versijoje naudojama „Nappa” oda, medžio lukštas ir aliuminis.
Priekiniame skydelyje yra du ekranai (prietaisų ir medijų sistemoms) ir dar vienas jutiklinis ekranas ant konsolės skirtas klimato kontrolei. Jėgos agregatas valdomas vairo kolonėlėje esančiu selektoriumi, o centriniame prietaisų skydelyje palikta vietos smulkmenoms ir belaidžio išmaniojo telefono įkrovimui.
Likusi informacija pasirodys gana greitai, nes naujasis „Hyundai Grandeur” Korėjos rinkoje turėtų pasirodyti iki šių metų pabaigos. Gaila bet šio modelio eksporto geografija dabar yra kukli: daugiausia Artimuosiuose Rytuose. Dėl mažos paklausos „Hyundai” didysis sedanas dar 2016 m. pasitraukė iš JAV rinkos.
Gamintojo nuotr.