Dešimtasis ir paskutinis „Centodieci” – šiuolaikinė duoklė legendiniam „Bugatti” supersportiniam automobiliui EB110 – jau pasiekė savininką. Taip užbaigiamas svarbus šiuolaikinės „Bugatti” vystymosi etapas.
„Bugatti Automobiles” prezidentas Christophe’as Piochonas sakė: „Centodieci” sujungia visus „Bugatti” prekės ženklo komponentus: retumą, naujoves, paveldą, meistriškumą ir nepakartojamas eksploatacines savybes į vieną nepaprastą paketą. Visas ribotas dešimties egzempliorių tiražas buvo toks paklausus tarp mūsų klientų, kad buvo išparduotas dar prieš oficialų „Centodieci” pasirodymą. Dabar džiaugiamės, kad po intensyvaus tobulinimo, bandymų ir individualaus kūrimo proceso, būtino norint sukurti tokį reikšmingą ir retą gaminį kaip „Centodieci”, paskutinis egzempliorius buvo pristatytas naujam savininkui.
Bugatti dizainerių ir inžinierių komandos iš naujo permąstė EB110 siluetą, sukurdamos visiškai naują stogo liniją ir profilį, gerokai žemesnį priekį ir naują priekinį vizualinį identitetą, kurį įkvėpė santūrios Bugatti pasagos formos EB110 grotelės. Originalaus automobilio Bauhauz stiliaus įkvėpti plokšti paviršiai ir detalės atgimsta „Centodieci” automobilyje, kur šviesos ir šešėlių žaismas pasižymi tik švelniomis kreivėmis, o EB110 plokšti priekiniai žibintai virsta pažangiausiais plonaisiais LED žibintais – pagal užsakymą specialiai sukurtais šiam projektui.
Paskutiniame iš 10 rankomis pagamintų egzempliorių baltos kvarco spalvos eksterjeras kontrastuoja su juodo anglies pluošto apdaila apatinėje kėbulo dalyje ir juodai matinėmis grotelėmis. Šviesiai mėlynos spalvos „Light Blue Sport” stabdžių suportai ir šviesiai mėlynos spalvos „Light Blue Sport” logotipo apdaila ant juodo anglies pluošto galinio sparno sukuria glaudų ryšį su EB110 iš naujo įprasmindami garsųjį „Bugatti Blue” atspalvį, kuriuo buvo dažomi EB110 automobiliai.
Dešimtojo „Centodieci” interjere naudojama „Light Blue Sport” odos apdaila. Sėdynės, stogo apmušalas, durų panelės, centrinė konsolė ir grindų kilimėliai papuošti simetrišku keturkampiu raštu, tinkančiu šiuolaikiniam hiper sportiniam automobiliui.
„Centodieci”, kaip ir originaliu Bugatti 1990-ųjų supersportiniu automobiliu, galima keliauti. Jo širdis – kultinis 1600 AG išvystantis Bugatti 8,0 l W16 variklis užtikrinantis, kad „Centodieci” nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėjs per 2,4 sekundės. Maksimalus greitis – 380 km/h. Bugatti važiuoklės ir pakabos inžinieriai daug dirbo, kad patobulintų ir pagerintų hipersportinio automobilio valdymo savybes ir sukurtų nepakartojamą vairavimo patirtį.
Dabar, kai visi dešimt „Centodieci” egzempliorių yra baigti ir pristatyti savininkams, „Bugatti” ateljė Molsheime sutelks dėmesį į likusių „Chiron” modelių surinkimą. O jų liko mažiau nei 100 iš numatytų 500. Po to bus surinkta ribota 99 W16 „Mistral4” egzempliorių serija ir 40 tik trasoms skirtų „Bolide5” modelių.